cate ceva despre ceea ce numim destin...

vineri, decembrie 17, 2010 alex

se spune ca.fiecare om isi are destinul sau, ca fiecare dintre noi isi are rezervat acolo pe pamant un loc al sau, fiecare om are o misiune a sa pe care trebuie sa o duca la bun sfarsit.daca am sta sa ne gandim ca dumnezeu are pentru fiecare dintre noi cate un destin dinainte bine stabilit, putem ajunge la concluzia ca defapt noi nu traim in prezent, ci ca noi am fi defapt o parte a trecutului. dumnezeu stie dinainte,la fiecare om.cand s-a nascut acesta, unde a invatat,cand si cu cine s-a casatorit, cand a avut proprii copii si cand s-a nascut fiecare, cand acestea s-au casatorit si la urma cand acest om a murit. voua nu vi se pare o aberatie?de unde stie dumnezeu ca eu,in urcusul meu pe treptele vietii, nu voi fi influentat de alte persoane, fapte si diferite situatii limita, de catre,sa le zicem probleme,legate de natura din jurul meu. oare chiar atat de mult depindem de altii in cat nu ne putem creea propriul destin?oare chiar exista ursitoare*?eu cred ca defapt,acestea nu sunt defapt,niste legende. mi se pare aberant sa cred, dealtfel, ca destinul nostru, depinde intr-o mare masura de ceea ce planuesc ursitoarele, sau de ceea ce vrea dumnezeu sa se intample cu noi. inseamna atunci ca noi degeaba avem ratiune, degeaba ne aflam la rascruce de drumuri, deoarece au ales altii pentru noi soarta noastra. oare noi putem schimba doar deciziile care nu au legatura cu destinul,cum ar fi. noul covor pe care-l vom pune in sufragerie, ceea ce vom manca,sau ce marca de masina avem.precum si alte decizii marunte? dupa parerea mea fiecare om isi alege singur soarta. intr-o mai mica sau mai mare masura,putem fi imfluentati de catre oamenii din jurul nostru.eu nu vreau sa cred in destinul inca dinainte stabilit, deoarece am asteptat ca anumite lucruri sa se intample, dar nu s-au intamplat..daca doriti,va  ofer exemple...am sa ma limitez la doua...sa vina acea zi in care diana sa-mi fie iar prietena,precum si ziua in care am sa o vad pe lavinia,si in plus,si pe ea o asteptam sa-mi redevina prietena.insa,sunt deacord cu ideea ca anumite lucruri care trebuiausa se intample,s-au intamplat...destin dinainte stabilit sau pura coincidenta?sunt unelle momente in viata cand avem acele premonitii legate de catre rudele apropiate, cand putem prevede o divergenta intre doua sau mai multe persoane la care noi o sa luam parte sau vom asista, cand avem sentimentul acela ciudat ca ceva o sa se intample, sau acel sentiment de deja-vu.cercetatorii spun ca este telepatie, ca dupa o perioada mai mare de timp petrecuta de doua persoane impreuna,acestea ajung la aceleasi sentimente si trairi. totusi exista si sentimente legate de persoane straine noua, de catre niste situatii de pana mai inainte nu aveam nici o legatura si chiar niste sentimente legate de aparitia unor cutremure,furtuni,tornade, sau a altor fenomene de o intensitate foarte mare.totusi omul trebuie sa lupte pentru destinul sau,sa se ia dupa propria intuitie.de multe ori mi s-a intamplat sa am niste intuitii foarte bune, dar din pacate nu m-am luat dupa ele.asa ca mai tarziu am regretat. asa ca trebuie sa stii cand te afli la o rascruce de drumuri, care este calea cea mai buna pe care trebuie sa o urmezi. daca  tu cititorule. crezi ca destinul nu iti ofera ceea ce iti doresti, incearca sa-l schimbi,insa fara a i afecta pe altii!ai incredere in propriile tale forte!

3 Responses to “cate ceva despre ceea ce numim destin...”


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.