Trusa de cuvinte

sâmbătă, mai 07, 2011 alex

Buna!

Am revenit dupa ceva timp dupa un gol mare in suflet. Vreau sa va spun ca desi am doar 18 ani, mi s-au intamplat muult prea multe lucruri incat nadajduiesc ca e o minune cum de mai pot suporta.
Ma doare ca majoritatea prietenilor s-a risipit. Au plecat rand pe rand..
Iar acum, ma simt oarecum singur...

Cu toate astea, ma intreb.unde am gresit? Unde am gresit daca mereu am sarit sa-i ajut? Unde am gresit daca mereu fericirea lor a fost si fericirea mea? Probabil ca, aceste intrebari vor ramane doar niste interogatii retorice....

9 Responses to “Trusa de cuvinte”

  • Anonim says:

    sper ca vei mai posta mai mult de akm incolo

  • Anonim says:

    ai prieteni numai ca sunt f f ocupati si nu pot sa vb cu tine in fiecare zi . Pare rau daca nu ma mai consideri o prietena.

  • Anonim says:

    zambeste...viata e mult mai frumoasa...nu are doar parti rele. Doar daka le consideri tu asa

  • Anonim says:

    ne bucuram ca ai revenit .

  • Anonim says:

    welcome back

  • Anonim says:

    nu vor ramane interogatii retorice daca i intrebi

  • PurpleV says:

    Sunt pusa in aceeasi situatie,si totusi eu nu-mi mai pun intrebari,am incetat sa o fac cand mi-am dat seama ca (in cazul meu) sunt inutile.Probabil ti s-a mai spus,dar daca te-ai trezit fara "prieteni",inseamna ca acele persoane nu se pot numi prieteni.Daca iti pui intrebari despre prietenie,ei bine..atunci puneti-le macar despre viitor,nu despre trecut.Daca a fost ceva greu,gandeste-te ca a trecut,iar acum o poti lua de la capat.Nu multi au sansa sa mai ia din nou totul de la zero;cateodata poate fi un lucru bun pentru ca poti reface toate lucrurile,insa le poti face si de trei ori mai bine.Ti-am bagat ID-ul in lista mea de mess,astept sa vorbim :)

  • Marina says:

    Pentru mine e foarte important un citat :o prietenie care nu mai există ,nu a existat niciodată .Ştiu că e trist să te trezeşti singur şi să-ţi izbească mintea nişte întrebări în care te întrebi unde ai greşit .Dar priveşte totul altfel ,ca pe un semn. Dacă ei te-au lăsat acum ,înseamnă că e mai bine aşa. Că nu au ştiu să te aprecieze pentru ceea ce eşti tu .Nu se merită să fii trist din cauza unor persoane care nu te merită. Capul sus ,priveşte înainte şi trăieşte .Vei găsi lângă tine oameni care să te iubească ,te asigur .Şi în plus ,nu ţi se vor întâmpla niciodată lucruri atât de rele pe care să nu le poţi duce . :)

  • Unknown says:

    esti o persoana destul de ciudata la prima impresie :)


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.