continuarea povestii.....

luni, decembrie 20, 2010 alex

buna cititorule.iti amintesti de povestea pe care am inceput/o*?azi,m-am decis sa mai scriu un capitol....astept ca tu,sa-mi spui daca vrei sa fie continuata,si desigur,sa-mi dai si un argument.de ce ai vrea,sau de ce nu...multumesc..... capitolul 4.in acea dupa amiaza am stat in camera si am citit. la ora 5 m-am dus la restaurant sa-mi iau un ceai. vremea era moharata,apasatoare,cerul era vanat,iar soarele se ascunsese in mare. m-am asezat in fotoliu si ma gandeam la zilele care se pierduse ca margelele care se  desprind  dintr-un sirag si serostogolesc la  infinit pana  dispar. dar am realizat ca de 2 zile nici o margea nu s-a mai pierdut. cand am constatat ca totul este o poveste, una cu sfarsit trist am inceput sa plang, chiar atunci aaparut ea, cand mi-a intalnit privirea am stiut ca vrea sa stie adevarul despre mine si eu despreea, dar nu s-a apropiat,s-a intors si s-a indreptat spre plaja. mergea incet si privea mereu inapoi...mi-am sters lacrimile si stiam ca e timpul sa-i spun adevarul. am alergat pana la plaja dar nu mai era acolo. toata seara m-am gandit la cat de naiv am fost, dar totul parea atat de real. mi-as fi dorit sa o intreb ce gandeste, sa-i spun ce gandesc dar am realizat ca totul era imposibil. ramona avea spectacol in seara asta si toata familia venea sa vada cum danseaza. ea a plecat mai devreme ca sa aiba suficient timp pentru a repeta. am stat pierdandu-mi timpul ascultand discutii plictisitoare...la un moment dat,i-am anuntat ca voi merge la anfiteatru sa ocup locuri.insa.cand am iesit,ma astepta ea. am mers incet pana la anfiteatru, apoi a spus ca vrea sa-mi arate si partea secreta a resortului. am urcat pe o alee pavata spre o padurice de molid.

2 Responses to “continuarea povestii.....”

  • Diana says:

    nu ar trebuie ca cineva să îţi aducă argumente de ce să mai scrii.
    vrei să fii lăudat? vei da dovadă, într-un final, de narcisism.
    dacă simţi că trebuie să scrii, scrie.
    atât.

    diana


  • Diana are dreptate intr.o privinta: daca simti ca trebuie sa scrii, scrie. Si da ... fiecare asteapta sa fie apreciat pentru ceea ce face, nu neaparat LAUDAT. Continua sa scrii !! Merita ... E o placere si pentru cei ce citesc, iar daca altii considera ca nu meriti laude, sa nu te laude. Atunci ... de ce te citesc in continuare?


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.