intrebare...

sâmbătă, decembrie 25, 2010 alex

buna cititorule...stiu,nu am mai scris de cateva zile...s-au intamplat atat de multe lucruri...pur si simplu,nu am avut timpul necesar pentru a scrie.acum cu sarbatoarea craciunului,cumparaturi,cadouri,etc,etc....in fond,acest craciun a fost unul foarte banal.lipsit de exemplu,de binecuvantata zapada.in loc de cel putin 0 g.c,am avut o temperatura de 14.cel putin aici.la sibiu......asta se mai poate numi craciun?te las pe tine sa concluzionezi...unde e acea magie de alte ori?apropo.ai scris mosului?daca da.ce ai primit?        acum,sa trecem la cu totul alt ceva...am aflat ca mama,vrea sa ma trimita la studiu in londra.eu sunt in clasa a 11 a.....nu stiu de ce tocmai in londra,si pedeasupra, la Ashbourne College.ea spune ca e o scoala foarte buna...dar nu vreau..mi-e teama.nu stiu ce v-a fi,si cum v-a fi....am incercat sa o opresc.dar,nu reusesc nici cum.....bine,nu am sa te plictisesc eu cu aceste subiecte.sper sa te bucuri de vacanta pe care o mai ai.......craciun fericit!


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.