nimic

miercuri, decembrie 22, 2010 alex

acum nu mai este nimic. adevaratii prieteni acum nu mai sunt prieteni. sunt doar adevarati dusmani. acestea te dezamagesc exact cand crezi mai mult in ei, iar fara prieteni nu ai de cat nimicul din lume. doar iubirea te mai poate salva. in aceasta seara intunecata, unde luna nu mai dorea sa ne aprinda calea cu pistruii ei, maindreptam spre casa,plin de deznadejde.aflasem ca defapt nu am prieteni ci doar prefacuti prin jurul meu. iar pe acestia,i consideram prieteni.aflasem ca pentru ei nu era importanta prietenia, nu era important un suflet. era important sa distruga sufletul care abea mai gaseste putina iubire pentru fiecare. pe drumul meu spre casa,vedeam copii,copii fericiti care nu stiau ce este tradarea, stiau doar ce este iubirea si fericirea. vroiau doar sa afle unde merg fulgii de zapada, sa le vorbeasca. totul in jur era alb,iar cu acei mititei prin preajma,totul era perfect. acea parte din pamandesc era sacra. parca doream.inima imi spunea da,dar ratiunea.....ajung acasa, ma asez langa eternul meu birou, unde multe clipe din viata mi se scurg,si-mi amintesc de groaznicul adevar, iar lacrimile incep a se scurge pe obrazul meu..credeam ca va suna telefonul, un iartama imi rasuna in minte. insa era doar in imaginatia mea. ar fi bine sa iert?dupa toate cele intamplate?dumnezeu ma va pedepsi...raspunsul este NU!nu pot ierta. m nu mai este nimic si nu va mai fi!   scuze daca am greseli de exprimare,etc-...sarbatori fericite tuturor!

5 Responses to “nimic”


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.