lacrimi

vineri, ianuarie 14, 2011 alex

Plansul…expresia exterioara a tristetii sufletului. Scriind aceste randuri in intunericul noptii se poate zari un chip strain care elibereaza picaturi de foc.Picaturi grave ce se accentueaza intr-un cerc invizibil pentru ceilalti..

Ati simtit vreodata singuratatea,desi ai in jurul tau o mie de oameni?Eu da…Acum,ieri…mereu??Poate nu.Ma intreb daca e maturitatea cea care isi apasa asupra mea melancolia..

Imi simt sufletul gol…nici macar zambetul imaginar nu ma poate readuce pe taramul fericirii.Ea nu m-a parasit total.E aici….Dar inima…e undeva in pustietate…Norii au cuprins-o sub o aripa transparenta si o poarta dincolo de poarta infinitului.Imi doresc…Aproape un deceniu s-a lasat peste ale noastre fantezii.

Noapte…Tenebre  imprecise imi ascund chipul istovit de atata durere.Si da plang!Nu e greu de recunoscut.Nimeni nu stie aceasta stingere de stele din sufletul meu.Doar eu.Lacrima…doar tu cititorule,imi umpli golul din suflet,prin misteriozitatea ta…

Iubire….

 

6 Responses to “lacrimi”


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.