buna.....

luni, aprilie 11, 2011 alex

buna.....multumesc tuturor celor care mi-ati citit blogul...... in el,ati putut sa ma vedeti asa cum sunt.......mi-ati patruns in micutul univers....insa!ori ce inceput,are si un final....asa ca,imi iau ramas bun de la a scrie pe blog in continuare.....cred ca,e mult mai bine asa...insa!daca veti mai vrea sa postez din cand in cand,nu ezitati sa-mi scrieti....multumesc....mass!scz pt brb,dnd,etc....... acesta,e un mass pe care l-am trimis celor din lista de contacte yahoo...
si da!
e mult mai bine asa....va multumesc din tot sufletul pentru tot...pentru ca,existati.....
poate ca,ar fi multe de adaugat.insa,ma opresc aici......si nu uitati!
daca din cand in cand veti vrea sa scriu,nu ezitati sa-mi scrieti...
iar pentru queen....
mi-ar fi placut sa te cunosc...sa vad cine esti....ce esti.......insa,tu nu doresti asta...asa ca,nu pot sa te oblig...insa,multumesc pentru tot...si cine stie!
poate,imi vei lasa adresa ta de mail....
toate cele bune voua!

4 Responses to “buna.....”


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.