cuvinte

miercuri, aprilie 06, 2011 alex

stii, desi zi de zi citesc texte, poezii,studii literare, inca ma surprinde cuvantul. cum pot niste litere comune sa starneasca emotii greu de suportat si mai ales,prin ce misloc nedeslusit pot acestea sa raneasca?
tu,ca om, fiinta rationala, afirmi mereu cat de mare-ti este puterea, dar la auzul celor mai slabe sunete,parca te descatusezi de armura acesteia.
te intrebi tot mai des
Te intrebi atat de des omule,nebunule,de ce nu auzi ceea ce iti doresti sau de ce nu esti privit asa cum ai vrea de catre ceilalti.Oare esti constient de puterea cuvintelor? Stii ca aceasta putere sta in mainile tale si daca ai fi mai chibzuit si ai avea timp si pentru tine,ai fi in stare de lucruri remarcabile?
Dar nu,tu te plangi si ii plangi pe altii.Niciodata nu esti multumit.Preferi sa te retragi,iti reiei rolul de actor mut si stai pur si simplu pe scena,suferind in tacere.Nu realizezi oare ca devi un lucru? Nici nu stii ce se ascunde in tine ?
Tu,fiinta care te declari superioara,cu ce esti tu mai presus celorlalte vietuitoare daca nu te cunosti pe tine si nu-ti cunosti puterile? Singur te cobori intr-un abis care nu pune in lumina decat un singur lucru:esti superficial.Da,asa esti si uneori iti convine.
De ce ignori cuvintele?Ele au fost daruite ca unul dintre darurile supreme.De ce il numesc asa?Pentru ca ele poseda o magie,o forta,care reuseste sa schimbe un om,sa uneasca doua persoane, sa sprijine un om suferind.Cum?De ce ?Prin ce mijloc?Ce-ti pasa tie? Nu poti sa accepti pur si simplu? Uite,vezi?Asta e problema ta: te pierzi in explicatii si presupuneri,dar sa stii ca unele lucruri sunt menite sa fie acceptate,nu intelese
Ca vrei sa ma asculti,ca nu, eu am sa continui si stii de ce?Pentru ca eu am inteles puterea cuvintelor si stiu ca ele vor fi permanent un sprijin,o arma si un refugiu.Iar atunci cand vei intelege asta,sa nu fii dezamagit de tine,de faptul ca ai ignorat acel lucru care poate sa faca diferenta dintre obisnuit si extraordinar.
Atunci cand vei accepta misterul,eu iti voi oferi un loc langa mine.De ce?Pentru ca vei avea nevoie de indrumare,dar eu nu ti-o voi oferi.
eu,am sa-ti vorbesc despre magia vindecatoare a cuvintelor.si atat...
in final,o intrebare pentru queen...
buna,@queen.
am citit azi commul tau...multumesc pt ca ma citesti...te rog..
imi poti da un mail,sau un facebook?trebuie sa vorbim...
multumesc.
cu drag,alex

2 Responses to “cuvinte”

  • Anonim says:

    draga Alex.
    site-urile de socializare gen facebook nu sunt genul meu;
    obisnuieste-te cu gandul ca sunt o fiinta rationala si solitara in invelisul de protectie al cuvintelor , care ma manipuleaza si ma folosesc precum o marioneta. :x
    ps: mi-a placut scrierea ta de astazi , f.interesanta.
    friendly,
    queen

  • Simina says:

    multa energie in cuvintele tale...acum...freamata primavara in tine......bravo!


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.