din nou,fara titlu

sâmbătă, aprilie 09, 2011 alex

voi incepe cu un mesaj catre queen...
draga queen,am mai scris pentru tine..insa,ma simt obligat de a inceta.....multumesc din suflet,pentru tot---...
acum,randurile mele
Visul s-a sfârşit prea devreme
Şi n-am putut să te simt toată,
Lăsând vocea ta să mă cheme
Prin somn,nebunie sau soartă..?
Păşeam prin nisipuri virgine
În palmă suflând buburuze,
Ştiind că-s aproape de tine,
De marea ocean de meduze.
Pe ţărm mă oprisem şi,ochii
În lacrimi de dor ş-aşteptare,
Te cer să apari,să te-apropii
Scăldată în raze,splendoare..!
Şi vântul în păr rătăcindu-ţi
Ţesând din săruturi privire,
Încet la ureche şoptindu-ţi
Ce mult te doresc,împlinire.

4 Responses to “din nou,fara titlu”

  • Anonim says:

    draga alex,
    sa nici sa nu indraznesti sa nu mai scrii pe blog fiindca nu stiu ce-ti fac . vreau sa vad zilnic sau macar la doua zile cate o postare noua. fiindca blogul nu are legatura cu stii tu ce.
    Larisa

  • Anonim says:

    Poezia e extrem de frumoasa..cu niste ginduri profunde..redai acea tristete din sufletul tau..stii sa-ti insiri sentimentele in versuri..Bravo!!
    Mihaela

  • Anonim says:

    Zguduitoare poezia..se simte tristetea din sufletul tau..stii sa iti redai sentimentele in versuri...Bravo!!
    Mihaela

  • Adelina says:

    tare norocoasa e aceasta "queen"a ta..:)


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.