vis

vineri, aprilie 08, 2011 alex

Ating iluzii cu sărut de stele
Pierzându-mi timpul înşelat,
Sonet târziu al visurilor mele
Buchet de strofe parfumat.
În mână strâng nemărginire
Şi adânci suspine răscolite,
Cu gând spre tine împlinire
Şi amăgiri de clipe fericite.
Pierdută veşnica secundă
Spre tine rătăcind mereu,
Potop de ore ce inundă
Imensitatea sufletului meu.

Rămâi cu mine inocentă
Nu te uita că-mbătrânesc,
Trăind etern adolescentă
Să am şi timp să te iubesc.

2 Responses to “vis”

  • Anonim says:

    draga alex,
    scuze ca nu ti-am mai citit scrierile dar nu am avut timp fiindca am fost ocupata cu slujba.
    imi plac f f f mult toate trei. bv scrie in continuare . promit sa citesc mai des fresh-urile tale. paa , sa ai inspiratie

    friendly,
    queen

  • Anonim says:

    "Sonet tirziu al visurilor mele."..foarte frumos spus..e atit de profunda poezia incit citind-o ma regasesc..
    Mihaela


Leave a Reply

Trimite-mi un gând. Mulțumesc!

© Copyright 2011. Designed by Mary. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.