capitolul 3

miercuri, septembrie 01, 2010 alex

nu e prima data cand vin aici!Marea ,hotelul totul este diferit altfel ,ma simt mereu ca acasa !

-Ei bine eu sunt pt prima oara ;desi am venit de 2 zile si pot spune ce imi place ;activitati sunt cate vrei ,mancarea e buna pacat ca vremea nu ajuta cu nimic…

Am continuat sa ne plimbam pana cand am ajuns la anfiteatru unde seara se organizau spectacole.Avea circa 100 de locuri si,o scena mica .Mi-a aratat terenurile de tenis ,de bascket am vizitat restaurantele si apoi ne-am intors.

-Poate ne vedem diseara la spectacol!

Stiam ca asta nu se va intampla.

Seara m-am dus la masa si am fost surprins sa nu o intalnesc.Am mancat destul de mult judecand dupa faptul ca nu fusesem la pranz la masa si ca ma plimbasem atat.

Era prea innorat ca sa ma duc la spectacol desi as fi vrut sa o revad ;pur si simplu m-am dus in camera si m-am culcat.

A doua zi ma simteam sleit de puteri ;m-am trezit la 9.30 destul de tarziu pentru ora mea obisnuita de desteptare.

Ramona plecase de mult la masa.;m-am grabit sa ma spal pe dinti ,mi-am luat lucrurile pentru plaja, si am plecat.

Am grabit pasul cand am ajuns in receptie apoi am coborat scarile si m-am dus catre masa la care stateau ai mei.

-Neata! Se pare ca ai fost foarte obosit! Mai bine te-ai grabi sa mai prinzi clatite!

Nu am spus nimic, eram prea obosit ca sa mai comentez. m-am indreptat catre standul cu clatite, mi-am pus 2 mici si o lingurita de finetti.

am mancat repede si m-am dus pe plaja.

cum ma asteptam juca ping pong. m-a salutat aruncand o privire la cum eram imbracat..

M-am facut ca nu o vad, am dat din cap si m-am asezat pe sezlong incepand sa citesc.

La ora 10.30 m-am dus la aerobic si am stat la toate cursurile pana la 11.30 .Ea a jucat diferite jocuri pe plaja,iar cand a vazut ca dau sa plec a venit sa ma invite la o alta plimbare de data aceasta cu scop educativ-“sa mergem la repetitia Ramonei..

Am fost surprins sa vad ca déjà o cunostea pe Ramona si stia unde se afla. si stia unde se afla.

Pe drum am mai vorbit despre dans ,i-am povestit cat de bun

eram si eu..

iar cand am ajuns repetitia incepuse .A fost destul de amuzant pana cand ploaia iar ne-a stricat planurile.

One Response to “capitolul 3”